fredag 13 april 2012

Flower Power




Finns inget härligare än färska blommor, särskilt tulpaner! Som de här fina som jag fick av 
Sabina igår när hon kom förbi på en kaffe, lycka!

Vi hade verkligen en fin dag på soffan över några koppar kaffe hon och jag. Jag uppskattar verkligen hennes ärlighet, friska åsikter och tankegångar. Hon faller inte in i ledet utan är alltid sig själv, så genuin och med god självinsikt. Jag gillar det skarpt, hon är en frisk fläkt i min omgivning. 

För tillfället är grabbarna ute och leker, Danten sover och Nicke är och byter däck på bilen. Vi har hunnit med en hel del redan här hemma men har såklart massor kvar. Får se vad vi hinner med i helgen, vi har nämligen roliga planer som vi ser fram emot så det blir nog inte mycket tid över till hemmet. Men vad gör det, vi har haft en toppenbra vecka och är väldigt nöjda båda två!

Inga kommentarer: