fredag 24 augusti 2012

Sleepy

Sömnen den är allt annat än bra just nu, Danten vaknar flera gånger per natt och är ledsen och dagtid sover han bara korta stunder. Vi funderar lite över om det är infektionen som gör det eller om det är ännu fler tänder på gång? Om detta är tänder så vill jag nog inte vara med när kindtänderna kommer, huva. 

Saker och ting går väl i alla fall åt rätt håll och även om han är pipig så känns det som att han är på bättringsvägen. Vi har blivit så vansinnigt bortskämda med att han är världens enklaste lilla kille, så när det blir ett par tuffa dagar tappar vi fotfästet direkt. Och jag som har vant mig vid att sova hela nätterna blir fullständigt väck om dagarna efter den här avbrutna sömnen. Men vi behöver ju inte direkt göra något ansträngande den här veckan, så jag och Danten vi slöar oss igenom de här dagarna. Nu är helgen nästan här och då kommer ju mannen finnas tillgänglig med två par extra händer, skönt.
Imorgon kväll ska jag på reunion-fest med gamla arbetskamrater, det ska bli riktigt skoj att träffa alla igen över lite god mat och några glas med vin. Jag längtar! 


2 kommentarer:

Mahatma sa...

Vilken vacker bild. Hoppas det vänder så ni får tillbaka eran glada lilla kille och att ni får bättre sömn på nätterna. Tungt när man ligger på minus med sömn. Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

åh tack Elin! ♥
ja nu börjar livet återgå till det normala igen, underbart!! kram