torsdag 25 oktober 2012

Busy Week!

Glada Danten fick följa med till jobbet en sväng igår! 

Den här veckan har gått i ett känns det som. Det har varit full rulle sen i helgen, ingen rast och ingen ro här inte. 

Det har varit föräldramöte på skolan och Halloweenfest för Julian, jag, Nicke och Lena har varit ute och käkat och druckit vin, jag har varit förbi på jobbet för att planera min återkomst, vi har rensat och kört till tippen, jag har målat på övervåningen varje ledig timme, fikat med Myggan och hennes lilla, mannen och svärfar har satt upp lister och köpt dörrar och ikväll ska vi ner på stan för att försöka hitta födelsedagspresenter till min lilla som fyller ett på måndag. 
Helgen som kommer är smått hysterisk den också med hockeyträningar som krockar med basketträningar och fotbollsträning och sen en hockeyturnering på det. Nånstans ska vi försöka hinna med en sväng till Ikea och Mio också för att köpa det sista till Dantes rum. Jag och Nicke far och flänger hela tiden känns det som. Men man får mycket gjort när man håller tempot uppe! 

I förmiddags hann jag måla klart de sista dörrkarmarna medans Dante sov, så ikväll ska vi förhoppningsvis få upp lite dörrar också. Men först stan, läxläsning och nattning av barn, sen kör vi igen! 

Inga kommentarer: