fredag 19 oktober 2012

We Love Fridays!

Redan fredag igen - underbart! Jag har hunnit måla lite på förmiddagen medans Danten sov, och nu dricker vi en kopp kaffe och myser lite. 
Ikväll ska André på basketträning för första gången och sen väntar som vanligt en helg full med hockeyträningar för Julian. Imorgon kommer dessutom svärfar på besök igen. Han ska fortsätta sätta upp lite lister och om de hinner så tar han med de stora till badhuset på söndag. Jag hoppas hinna klart med målningen i helgen och sen ska jag försöka få med min äldsta ner på stan som är i stort behov av nya jeans. Fattar inte hur han lyckas ha sönder precis alla. Inte kan man köpa nya själv heller, nä nä, det är väldigt bestämda åsikter just nu på vad som duger och vad som inte duger så lika bra att han får följa med. 

Nu ska jag fortsätta jaga min lilla som ställer sig upp mot precis allt. Inte bara ställer sig heller, han klättrar gärna upp på allt som går också. Trappor, lådor, dammsugaren och diskmaskinen. Han är inte jättebra på att sätta sig ner igen utan kastar sig åt det ena eller andra hållet. Så jag gör inte mycket annat än att springa efter honom om dagarna. Nästan så man längtar lite tills han sover nästa gång, då kanske man hinner sitta ner en stund också. 

Trevlig helg då! 



4 kommentarer:

Jessica sa...

Tiden går så fort. Nu är det slut på lugnet, jaga jaga och lyfta upp allt till höga höjder ;) Men vad charmigt det är!

Trevlig helg!

Nilla nill@hotmail.se sa...

haha, ja verkligen slut på lugnet! men självklart en mysig ålder ja :)

Trevlig helg du med fina!

Tesa sa...

Åh vad fina ni är! saknar er! <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

Å vi saknar er massor massor! Lääängtar tills ni kommer! <3