måndag 27 november 2006

Listan del 2

Jodå, shopping turen i fredags blev hyfsat lyckad. Jag och lillasyster var extremt effektiva och stress handlade det mesta på en timme, sedan tvärdog vi båda två och gick och käkade kebab i stället. Det tar på krafterna att shoppa.

Listan lyckades vi följa ganska så bra. Julklappar till A - check! Kaffekoppar - check! Julklappar till lillebror ( vi körde stenhårt på döskalle temat ) - check! Halsbandet - check! Pyamas till A- check! Julkort - check!
Resten glömde jag bort eftersom jag inte plockade upp listan förrän vi hade handlat färdigt. ( Trodde jag var smart som skrev en lista eftersom jag har Alzheimers, självfallet glömmer jag att titta på skiten )

Naturligtvis lyckades jag handla något som inte fanns med på listan denna gången också. Julpapper ( det måste man ju i alla fall köpa förr eller senare ) och en pepparkaks dräkt till J ( helt underbar! )

Lite fattigare blev man men lyckokänslorna höll i sig hela helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, det gjorde vi bra ;) Jag har gått en runda till idag. Bara julklappar till Andreas familj kvar. Resten klart :) Plus att jag köpte en tavla till mig själv, o Andreas ett tv-spel.. Haha!