torsdag 14 juni 2007

Önskelistan


Till tomten. Min nya vill-ha lista:

* En fot som man kan gå på
* Ett hjärta som inte tror att elden är lös så fort man reser sig upp
* Ett hus med tomt, många rum och oändliga förvaringsmöjligheter
* Något annat till middag än pasta, köttbullar och pannkakor
* Två barn som låter bli mammas kryckor
* En vänlig själ som kommer och sanerar mitt badrum
* Roligare sällskap än en tidning, dator eller tv, gärna något som har en hjärna
* En ny kaffebryggare som inte kräver arton olika knapptryck för att brygga vanligt kaffe
* Tonade glasrutor på balkongen så grannarna inte kan se en och stanna och prata när man inte är påklädd.
* En ny granne som inte bankar i golven om man hostar lite högt
* En ny hemtelefon som folk kan höra mig i
* En större urinblåsa så jag slipper krypa eller bli buren till toaletten på nätterna

Tack snälla tomten. Hoppas du kan se till att göra ett undantag och ordna med en snabbleverans. Får jag inte det jag vill ha tänker jag inte vara snäll något mer i år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Städa toan kan jag göra. Om du bjuder på ett par handskar :P O ni får gärna fixa en ny telefon.. Haha