måndag 18 juni 2007

Svart Måndag



Igår blev det då ytterligare en tur till akuten. Ont i fötterna, hjärtat rusade och den förbannade febern vägrar släppa taget om min kropp. Mera prover blev det. Sönderstucken i bägge armar efter tio rör med blod. De kollade fötterna, pulsen, hjärtat, lungorna, blodtrycket etc. Men... ingen vet fortfarande vad som är fel. Fick åka hem strax efter elva igår och komma tillbaka för en tid för röntgen klockan sju i morse. Svaren på blodproverna får jag inte förrän på måndag. Men röntgenbilderna visade det jag mest fruktade. Jag är räddare än jag någonsin har varit i hela mitt liv.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Men lilla du. Vad tusan har du råkat ut för?
Jag tänker på dig massor och hoppas för allt här i världen att du blir bättre snart.
Krya på dig massor! Kram kram kram!

Matilda sa...

Men lilla du. Vad tusan har du råkat ut för?
Jag tänker på dig massor och hoppas för allt här i världen att du blir bättre snart.
Krya på dig massor! Kram kram kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ibland är världen så grym så grym. Men detta har jag inte ens kunnat föreställa mig. Vill bara att mardrömmen ska ta slut.