måndag 25 juni 2007

Chocktillstånd


Om jag inte visste vad smärta var innan så vet jag det definitivt nu. Trodde jag var på ett vanligt läkarbesök när en ortoped kom in och punkterade fotleden på mig för att få ledvätska. Det liknade ingenting jag någonsin varit med om. Inte nog med att jag skakade som ett asplöv och att det svartnade för ögonen flera gånger, dessutom fick jag kramp i båda händer. Jag föder hellre barn tio gånger om än gör om det här. Chocken efter smärtan och skakningarna släpper inte. Det här var definitivt den värsta skräckupplevelse jag någonsin varit med om.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Tänker på dig syster.. Vi får hoppas att alla testen dom tar som sliter på dig iaf visar nånting.. Så vi snart får veta vad som är fel å så att dom kan börja medicinera å göra dig frisk igen! Kram!!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Syster: Ja det får man verkligen hoppas, har jag gått igenom det här i onödan så kommer jag att tappa förståndet. Ja nu måste vi bara se framåt, förhoppningsvis blir jag bra igen! :-)