fredag 9 mars 2012

A Bit Off

Jag känner mig lite off idag, kanske det tråkiga vädret som påverkar? Hur som helst så är det skönt med fredag, om ett par timmar slutar min arbetsvecka, mannen kommer innanför dörren och vi blir dubbel styrka här hemma. Det är rätt så ljuvligt att kunna dumpa bebisen på Nicke och bara göra något annat en stund, vad som helst. Laga mat, städa, ta en dusch, mysa med de stora killarna, surfa runt lite eller bläddra i en tidning. Man blir rätt så matt av att sitta ihop med någon dygnet runt.

Dante känns lite piggare idag. Han hade lite temp igår men inte så pass att jag tyckte att vi behövde kolla upp det. Tyvärr bjöd han inte på någon repris på gårdagens maratonsömn utan tyckte i stället att han skulle vara vaken mellan 04 och 06,30 i morse. Kanske inte så konstigt att man inte direkt är på alerten idag?

Just nu funderar jag på att packa ner den lilla i vagnen och ta en liten tur ner på stan, jag har sett ett par byxor jag måste ha. Så får det nog bli. Trevlig fredag!

Inga kommentarer: