torsdag 15 mars 2012

In Three Words I Can Sum Up What I've learned About Life: It Goes On


Vi hade en riktigt jobbig dag igår jag och Dante. Jag vaknade på morgonen med spränghuvudvärk och Dante han startade dagen med ett riktigt rövarhumör. Det var mest bara gnäll och skrik hela dagen, han sov knappt och ville bara vara i famnen. Dålig dålig kombination. Tur att Lena kom förbi och bjöd på lite trevligt sällskap och en hjälpande hand.

Idag är det raka motsatsen. Dante är på ett strålande humör, har sovit hyfsat i natt och sover nu igen - nöjd i vagnen. Jag blir så klart också på bra humör som får dricka en kopp kaffe i fred och kolla på nyhetsmorgon. Idag har vi inga planer mer än att jag tänkte tvinga med mig illbattingen ut på en promenad, vi kan behöva lite frisk luft.

Inga kommentarer: