måndag 12 mars 2012

@ Home


Jag och Danten var precis på väg utanför dörren för att ta en liten prommis när de ringde från skolan. Vi blev kvar inne och fick hem en sjuklig 9-åring i stället, så kan det gå.

I morse bjöds jag på en lång sovmorgon ända till halvtio, en måndag kan ju inte börja bättre, tack för det bebben! Faktum är att hela helgen har varit väldigt bra. Vi fick härligt sällskap av tvåan och Tommy i lördags, killarna har lekt med kompisar hela helgen, vi har kört familjemys till melodifestivalen, hunnit röja lite här hemma, ätit god mat och igår kröp vi upp i soffan alla fem framför Prinsessan och Grodan. Skönt avslut på en kanonbra helg!

I eftermiddag väntar utvecklingssamtal för det friska barnet och jag ska försöka underhålla Dante samtidigt som jag behöver fortsätta röjningen här hemma. Först ska jag surfa runt lite till och hjälpa André som har fått stoppa näsan i matteboken.

2 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Härligt att få träffa er alla! ♥ ♥

Nilla nill@hotmail.se sa...

detsamma! snart igen hoppas jag ♥