torsdag 8 november 2012

Not Moving


Dante parkerade jag framför tvättmaskinen i förmiddags, perfekt när man behöver få lite gjort. Hann jag städa badrummet under tiden. För den annars så fartfyllda lilla killen sitter nu bara still. Han rör sig inte ur fläcken när jag sätter ner honom och tårarna rinner när jag blyter blöja eller klär på honom och måste böja benen. Han har ont alltså. Stackaren. Han böjer sig inte ens framåt för att ta leksaker utan gråter när han inte når. Så synd att han ska behöva ha så ont, kommer inte ihåg att de stora killarna hade det någon gång?

Feber fick han mycket riktigt igår och han har haft lite temp på morgonen också. Men har de reagerat på vaccinet så brukar det ju gå över rätt snabbt, så jag hoppas han är piggare till helgen. 
Nu ska vi tvätta och städa vidare, sen blir det kul med lite sällskap till middagen ikväll! 

Inga kommentarer: