torsdag 13 mars 2008

Två Steg Fram & Ett Steg Bak


Allt det där som såg så himla ljust ut för bara någon timme sen, vände rätt så fort åt andra hållet. Visst en liten besvikelse egentligen, men just nu finns det vare sig tid eller rum för minsta lilla bakslag. Schemat är riktigt tight, just nu hänger mycket på att allting flyter, varenda liten minut är i princip uppbokad framöver.
Till råga på allt fick jag se att min lön plötsligt har förändrats. INTE till det bättre. I stället har jag fått tusenlappar mindre än vanligt. Och jag har en fast månadslön! Säkert ett misstag - men ruggigt irriterande. Dessutom har jag ingen att beklaga mig för, sambon är på galej med jobbet och kommer inte hem förrän småtimmarna. Hur kommer det sig att han alltid är borta när man behöver han? Annars när man gärna skulle uppskatta lite egentid så är han hemma dygnet runt. Typiskt killar tror jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

give me a call ikväll när killarna lagt sig! nu funkar min hem telefon igen :) kram!

Tollan sa...

Hmm ska snacka om detta duuuu... Ang killar ;=) Aaaaaldrig nöjd va? haha

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Sötis! Ringer i helgen! Vad gör ni på söndag? =)
Soulie: You know me too well.