torsdag 20 mars 2008

Tired, Oh So Tired


Seriously. Nu är jag duktigt paj i bollen, och jag har tre timmars jobb kvar. Har redan förbrukat alldeles för mycket kaffe, mer klarar inte magen (inte för att det direkt har gjort mig piggare). Nu blir det tufft att hålla sig vaken, gäsp. Inte kan jag se fram emot att sova särskilt mycket heller. Dels har jag lovat lillebror att hjälpa han med en viktig sak (runt 12-snåret), och dels måste jag snurra tillbaka dygnet direkt eftersom jag börjar jobba 06.45 på fredag morgon. Men allt jag drömmer om är några heta timmar med kudden. I love my kudde.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Usch då stackare! Hoppas du sover gött nu iaf!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Matilda: Det blev inte så mycket sömn. Men när du skrev så sov jag i alla fall. Vad skönt det känns! =)