söndag 23 mars 2008

Slutkörd


Det har blivit lite dåligt med sömn på sista tiden (grov underdrift). Jag känner mig som en vandrande zombie, och tålamodet är definitivt inte det bästa. Känner mig mentalt slutkörd efter tunga dagar på jobbet. Trots påsk och röda dagar har hotellet varit fullt av folk. Eller inte folk, basketungdomar och deras smått hysteriska föräldrar. Mitt tålamod nådde bristningsgränsen alldeles för många gånger i helgen. Tyvärr blir man påverkad av stressen vare sig man vill eller inte, och tyvärr tar man med sig den hem. Som tur är har knattarna varit så lyckliga över sina påskpresenter och påskägg att de inte märkt av deras stressade mamma.

Men idag lämnar jag i alla fall jobbet på jobbet, jag har en liten 3-åring här hemma med feber som behöver min fulla uppmärksamhet. Just nu är mys, lek, film och kramar viktigare än allt annat.

Inga kommentarer: