fredag 28 mars 2008

Happiness


Solen lyser, det är plusgrader ute och den där hemska snön håller på att försvinna från backen. Dessutom är jag ledig! En mycket bra dag.
Skulle helst av allt vilja ta mig ner på stan och inhandla lite snygga vårkläder, men det som jag och sambon gjorde igår kostade mig en månadslön. Så tyvärr finns det inte mycket slantar kvar att handla för (och köpa tuggummi är inte alls lika roligt som att handla kläder). Så jag väntar snällt tills nästa löning i stället, för trots att jag blev fattig igår så var det värt varenda krona. I bought happiness.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och du gör en inte alls nyfiken. Inte alls.



BERÄTTA FÖR FAN!

Life of Pernilla sa...

Jag håller med! ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Klart jag ska berätta. På ett litet annorlunda sätt. Nästa vecka. I promise... =)
P2: Den som väntar på något gott... ;-)