lördag 25 oktober 2008

Floating


Äntligen helg, eller? Allt det där som jag hade planerat att ta itu med känns plötsligt himla långt borta idag. Har haft lite problem med medicineringen och just nu är det lite väl mycket knas i bröstet. Har en obehagskänsla i hela kroppen och det känns lite som att jag svävar (nej jag har inte rökt på). Har därför inte gjort mycket alls under förmiddagen. Har lite planer inför kvällen så jag hoppas det ger med sig snart. Söta Mallan kommer förbi senare på ett glas vin och sen är det tänkt att vi ska gå på inflyttningsfest. Så länge hjärtat stannar i bröstet och maginnehållet i magen då förstås.

I soffan sitter en liten som inte heller är i form, han har ont i magen och i morse kräktes han. Han har sovit en bra stund men är inte ett dugg piggare. Själv håller jag alla tummar i världen att det inte är magsjuka. De få kilon jag har på min kropp vill jag gärna behålla tack.

Hoppas ni får en kanonhelg alla och att den är lite mindre svävande än min!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå jag hoppas du har en fin kväll/helg med lite vinmys, det förtjänar du. jag hade fö mer än gärna hängt på efter en vecka som denna.. jamen fika snart då, puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja kvällen blev helt galen, haha. Men rolig - riktigt rolig! Ja du hade verkligen behövt hänga på sötis ;-) Men vi hinner väl några repriser snart... hehe. Fika absolut! Vi hörs i veckan då! PUSS