onsdag 1 oktober 2008

Sleepy Hour


Nattugglan sitter uppe som vanligt. Det är så mycket jag vill och behöver göra, och dagarna räcker helt enkelt inte till. Därför skjuter jag hela tiden på den där sovtimmen. Morgonen efter är däremot mindre rolig och jag svär alltid dyrt och heligt att nästa gång ska jag gå och lägga mig samtidigt som barnen. Men så kommer kvällen och så tickar den där klockan iväg igen. Jobba Svensson-tider och vara nattuggla är helt enkelt ingen bra kombination. Fördelen med att fylla 30 (jo det finns faktiskt en) är att det inte är alltför långt kvar till pension, och då, då ska jag sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Förlåt att jag inte ringde igår, somnade på soffan=( Men vi lär ju höras idag, när du vaknar=)
Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan komma en sväng på ditt party!!
Det lär jag få veta idag..
PUSS min fina vän!

Anna

Anonym sa...

mysigt med lunchkaffe hos dig idag! snart igen, pusss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Anna: Sötis! Ja jag fick ju en kaffe med dig och lite gos med världens sötaste bebis så inte är jag ledsen heller! Ja det får vi verkligen hoppas - jag längtar! =) PUSS
Nadja: Ja jätte mysigt! Lyx med lunchdejter mitt i veckan! =) Mycket snart igen såklart, gärna med de små också ;-) PUSS PUSS