söndag 28 september 2008

Sunday


Mitt lilla hjärta är inte direkt någon skönhet idag heller, men han har åtminstone inte ont någonstans längre. Han har varit rätt så pigg och lekt utomhus med sina vänner idag.
Själv har jag också lyckats ta mig utanför dörren. Söta F och S kom förbi på förmiddagen på en kaffe, och sen blev det shopping på hög nivå. F handlade och jag betalade, det var hennes 30-års present från mig. Riktigt glad blev hon, och mycket snyggt fick hon med sig hem. Det var hon verkligen värd, min fina vän. Annars har söndagen varit väldigt lugn, och det känns skönt. Kvällen tänkte jag nog spendera i samma lugna tecken och ladda om inför en ny vecka. Om det nu går. Känner mig allt annat än upplagd för måndag igen.



3 kommentarer:

Anonym sa...

där sussar han fina i sin döskallepyjamas...kramar till honom. och till hans mamma :) nu börjar jag ju sakna dig hörru...

Anonym sa...

hahhaha listen to this...villen vet ju att jag ska på "kalas" hos dig, ja det heter så här hemma hos oss :) med western tema och snälla lilla vännen min han har erbjudit mig hela sin cowboyutrustning, ja hela kittet du vet med pangare och allt. nu undrar han om jag kan vara lucky luke och han själv luckys häst, ja så han kan hänga med alltså. vilken syn om jag skulle komma med en liten i hästdräkt. lucky luke och hans ponny :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: I miss you too!! När ska vi ses? =)
Hahaha, men söööööta Víllen! Jag tycker också att du ska gå som Lucky Luke! ;-) Kanske med en något större häst bara... hihi.