torsdag 4 september 2008

Day Off



Fantastiska lediga torsdag, lite shopping och en värmande sol gjorde susen för min trötta kropp. I ett par dagar nu har jag glömt (lite med flit nu på slutet) att ta min hjärtmedicin. Förstå vilken förändring jag upplevde. Plötsligt var den där förlamande tröttheten som jag känt i snart ett år som bortblåst! Energin kom tillbaka och jag har varit piggare än nånsin. Tyvärr visade det sig sent igår kväll att det hade en baksida också. Hjärtat började plötsligt rusa något vansinnigt, huvudet snurrade, svårt att andas och till sist trodde jag att jag skulle kräkas. Det var bara att kliva ur sängen, peta i sig medicinen igen och dessutom en lugnande tablett för att över huvudtaget kunna somna. Någon gång in på småtimmarna slutade kroppen streta emot och jag däckade. Alldeles för sent dock för att kunna kliva upp i vettig tid idag. Efter en lugn morgon orkade jag ändå med lite shopping och en fika hos världens bästa Anna med den sötaste lilla trollunge jag har sett. En kaffe, lite bebisgos och tjejsnack var precis vad jag behövde, sen var humöret på topp igen. Lyckliga jag som har den där fantastiska tjejen i mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååå vad du är söt:-) Det var så mysigt att ha dig här, du gjorde våran dag!!
Jag och Oliver gillar dig massor!!!
PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Men TACK sötis! Ni är underbara! PUSS