måndag 1 september 2008

I Don´t Like Mondays


Då var den här helgen över också, fast jag hann knappt uppfatta att det faktiskt var helg. Det är väl så när man har fullt med roligheter inplanerade.
I fredags kom min soulmate, hans syster och Mallan på besök. Vi spenderade kvällen framför Buzz och hällde i oss rödvin. Mycket bra sätt att starta helgen på (även om det blev något glas för mycket och jag druttade i säng med en hjärna som åkte karusell).
Lördagen blev ännu bättre. Tjejparty med femkamp, underbart god mat, mera vin, dans och sedan krogen. Temat var rött men shotsen blåa, och efter några sådana var man plötsligt i gasen igen. Sjukt kul hade vi, och jag kom hem med en väldig massa tjusiga fotografier i väskan och en grön ballong. Lycka är verkligen att ha en ballong.


5 kommentarer:

Tesa sa...

det var verkligen en fullspäckad helg!! Då brukar det normalt sett gått fort om man har planer hela helgen.. Själv jobbade jag och tog det bara lugnt, så helgen var jätte låååång... Ses kanske på i helgen! puss o kram

Tollan sa...

Tack för en bra fre kväll min soulie miss youuuu

Nilla nill@hotmail.se sa...

Syster: Ja alldeles för fort - jag hann ju inte vara leeedig nåt ;-)

Soulmate: Tack själv! Det gör vi om snart va? MISS U! Kaffe?

Tollan sa...

Jag kommer till dig på lördaaaaag =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Soulie: Fantastiskt bra!! =) See u then! PUSS