söndag 28 september 2008

Heart Breaking


Just nu skulle jag ha befunnit mig på en trevlig inflyttningsfest med ruskigt trevliga tjejer. Tyvärr blev det inte så. Vi har varit på 30-års firande idag hela familjen och min äldsta son gjorde årets värsta vurpa. Sönderskrapat ben, armbåge, händer och ansikte resulterade den i. Dessutom en sprucken läpp och en stilig bula i pannan. Efter den studsen han gjorde i asfalten kunde den oroliga mamman helt enkelt inte lämna honom. Så lördagkvällen har vi lugnt tillbringat hemma tillsammans med lillasyster med pojkvän.
Annat var det igår. Fredagen spenderade jag nämligen på jobbet, med mina kollegor och storkunder. Efter en visning och en underbar middag bar det av till Ladies Night. Trevligt att få betalt för att kolla på Martin Stenmark, men själv skulle jag inte betala en spänn för den showen. Tre medelålders män som drog sexskämt och 6000 damer som skrek sig hesa, nej tack, inte riktigt min grej. Men musiken och sällskapet var bra så jag överlevde kvällen. Hoppas eran helg har varit betydligt mindre hjärtskärande än min.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Lillen.
Hoppas att det ser bättre ut idag!

Anonym sa...

aj aj aj, villiam är helt bekymrad efter att jag visade honom bilderna på andré. stackars killen, hoppas han snart är återställd, lilla vännen. kramar från oss! nadja & villiam

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Ja mitt lilla hjärta... bulan är nästan borta men läppen har svällt under natten, ser ut som att han gått en riktig boxningsmatch =(

Nadja: Ja liten, det gör så ont i en när de slår sig. Förstår att Villen blir bekymrad! Hälsa honom att Andy mår bra idag =) KRAM på er båda!

Tesa sa...

Nej men usch.. Stackars liten..:( Hoppas han är så gott som bra igen nu! ;) Saknar er..Och pussa han massor från moster!