torsdag 18 september 2008

Where Did I Go?


Idag är en konstig dag. Skulle handla lite på stan och sprang rakt in i B, en av mina bästa vänner för en sisådär tio år sen. Tio år äldre än mig, tio år klokare och lugnare. Han var min klippa, min trygghet och mitt leende när jag kände mig riktigt vilsen. Har inte sett honom på säkert åtta år. Kändes så overkligt, och han var ändå precis likadan som jag minns honom. En riktig flashback åkte jag på, och trots alla roliga minnen jag har av honom så gick jag därifrån ledsen. Ledsen över att den tiden är förbi, ledsen över allt som har varit och ledsen över att jag saknar mig själv. Saknar mig så som jag var för tio år sen. Saknar mitt liv som jag hade. Mina vänner. Mina jobb. Men mest mig själv. Vart tog jag vägen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

gumman du finns där, det är bara att stanna upp och känna efter. ser fram emot lite kobojsare jag för övrigt, hehe.. kraaam!

Anonym sa...

lilla hjärtat, den du var finns kvar, du har bara inte tänkt på det på så länge. nu tar vi och ses, jag kan hela helgen, du då? pusss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Jaaa kanske nånstans långt där inne...
Bra där! =) Hihi, ses imorgon! KRAM

Nadja: Åh du har kanske rätt? Jag hoppas att det är så i alla fall!
Visst ska vi ses!! Vi hörs på telefon! PUSS PUSS!! =)