söndag 21 september 2008

Slowing Down


Bakis-söndag börjar höra till vardagen numera. Har svårt att minnas en helg som inte innehöll partaj på senaste tiden. Och tydligen så verkar det forstätta så här ett tag framöver. Gårdagen var riktigt skojig, härliga drinkar och härligt sällskap. Dock börjar min inte så unga kropp (?) att märka av festandet nu, och jag börjar faktiskt känna mig lite mätt på utelivet. Tror nog att det är ett gott tecken.
Lite nyttigheter har jag orkat med trots att energin inte varit den bästa. Tvättat overaller, shoppat vinterkläder till A, märkt upp kläder till dagis och plockat lite här hemma. Snart tänkte jag placera mig på sofflocket och njuta av en lugn kväll - utan vare sig rödvin eller partymusik.


4 kommentarer:

Anonym sa...

och snart ska vi fira dig!! pusss vännen

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Hahhahahaha, och hur ska jag lyckas ladda om batterierna till det?? Klart vi ska fira, och då blir det klackarna i taket vill jag lova! =) PUSS

Anonym sa...

å vilken fin bild! det är tur att vi är unga och energirika, snart blir vi säkert mer hemmavarande vare sig vill det eller inte! kaffe snart då! puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Vad snäll du är! TACK! =) Jaa.. du har rätt, man kanske ska passa på medans man fortfarande orkar, sen är det väl kanske försent... hehe. Kaffe it is! =)PUSS