onsdag 29 oktober 2008

Slowing Down


Hemma med knattarna idag. Eller jag har varit på jobbet fram till lunch, sen bytte jag och N av varandra. Ganska mysigt att tillbringa eftermiddagen med att lägga pussel och rita. Alldeles lagom en sån här kall och dimmig dag.

Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på vad som ska ske på lördag. Lillasyster har planerat något och jag har inte den blekaste om vad, det är en del i min 30-års present. Allt jag vet är att jag inte får boka upp nåt. Försöker febrilt komma på vad det skulle kunna vara, men det står helt still i huvudet. Nåja, snart får jag ju veta, och spännande är det!
Utöver lördagen har jag faktiskt inget alls planerat den här veckan. Tror inte att jag ska planera in så mycket heller. Känner att jag behöver ta igen mig lite och lyssna aningen mer på min trötta lilla kropp. Rita, läsa böcker och lägga pussel är nog precis vad jag ska sysselsätta mig med ett par dagar framöver. Ren och skär terapi.

2 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Vad bra att du tar det lite lungt vännen. Det behöver du. =)
Vad det än är du ska göra på lördag, så hoppas jag att du får det supertrevligt.
Puss puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

P2: Ja det känns välbehövligt ;-)
Det hoppas jag också! Nyfiken så jag spricker! =) PUSS