måndag 13 oktober 2008

Out Of Order


Jag är så trött. Slut efter att ha stämplat ut halvåtta idag. Slutkörd efter helgen som blev allt annat än vad jag hade tänkt mig. Jag har varit på ett underbart vackert och roligt bröllop och en liten mini-kickoff på jobbet. Jag har skrattat, skålat, pratat, umgåtts med härliga människor, sovit på hotell, druckit skumpa, lyssnat på en skojig komiker och ätit god mat. Men jag har också gråtit, varit fruktansvärt besviken, känt mig rädd och ensam, jag har kräkts upp mer än vad som får plats i min lilla kropp, varit irriterad och mer förbannad än jag varit på flera år. Idag är jag slutkörd mentalt, slutkörd fysiskt och slutkörd känslomässigt. Slut helt enkelt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken helg *kramar om*

jag hoppas verkligen du får vila lite snart. kramar!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: TACK. Det hoppas jag också, väldigt snart! =(
Kul att se dig idag! PUSS

Anonym sa...

i´m here honey.

Anonym sa...

Me too=) ALWAYS!!

A

Matilda sa...

Men du! Andas.
Du måste börja prioritera dig själv lite! Kör inte slut på dig. Snälla.
Kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: TACK vännen! Glad att jag har dig! =)KRAM!
Anna: Tack hjärtat - och du är klokare än vad jag är... ;-) Gosigos!
Tilda: Jag lovar om du lovar? :-P