måndag 10 augusti 2009

Back @ Work


Så var första dagen på jobbet avklarad, den var ju sådär kan jag avslöja. Förvånansvärt nog så började den helt ok för jag tog mig ur sängen utan problem i morse (vilket är extremt ovanligt när det kommer till mig). Men resten av dagen har varit rätt så bedrövlig. Högarna låg som Eiffeltorn på skrivbordet och jag orkade inte ens läsa hälften av alla mail. Stressen satte sina klor i mig på en gång och jag hann vare sig äta frukost eller lunch. Hade lätt kunnat sitta halva natten och försöka få bort allt, men se det fick jag absolut inte. Jag blev bokstavligt talat utslängd från jobbet vid tre, tydligen måste vi hålla stenhårt på budgeterade timmar. Nåja, jag ska inte klaga. Det var skönt att komma därifrån.

Idag tog vi även fästingspruta nummer två hela familjen. Första sprutan gick som en dans, men den här gången har jag grymt ont i armen. Nästan så man undrar om det är värt att ta den? Behöver man verkligen alla sprutor och vacciner? Jag tvivlar starkt. Tror nog att kroppen egentligen får ett bättre immunförsvar om man låter bli att vaccinera sig mot precis allt. Jaja, nu är det gjort i alla fall.

Nähä, här kan jag inte sitta. Min kropp fullständigt vrålar efter mat. Nu.

Inga kommentarer: