tisdag 18 augusti 2009

Homework


Då har mina två veckors tvånglsedighet dragit igång (för mycket komptid), inte för att jag var svårövertalad till att vara ledig direkt, men det känns lite konstigt att ha semester när alla andra jobbar. Nåja, jag klagar inte.

Helgen har varit bra, den startade med en spontan utekväll med systrarna B i fredags och sen var det 30-års fest i lördags. Dock var jag märkt av fredagkvällen och drack mest bara vatten i lördags. Har en begynnande magkatarr nu igen som innebär att jag och rödvin inte går riktigt ihop längre. Mycket surt kan jag säga. Men festligheterna var minst lika trevliga i nyktert tillstånd.

Igår och idag har jag roat mig med att riva ner tapeter här hemma. Killarna leker utomhus hela dagarna och jag sliter med en kaffekopp i ena handen. Bra kombination. Det går kanske lite långsammare då, men det är himla mycket trevligare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så med andra ord får våran vinkväll vänta;-)?

PUSS!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Ja eller vad sägs om ölkväll? ;-)
Puss!

Anonym sa...

Hahahaha, inte mig emot;-)
JAG GILLAR ÖL!!

PUSS!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Haha, låter toppen! Det bokar vi snarast =) PUSS sötaste!