onsdag 12 augusti 2009

Cheezy Me

Idag är det full fart här hemma. Storebror har en klasskompis här som även ska sova över och med tre grabbar i huset blir det en del röj kan jag avslöja. Hoppas de somnar ovaggade sen (undrar om jag ens tror på det själv?).

Själv har jag fått gosa lite med min lilla systerdotter en stund idag. Finns inget mer avslappnande än att snusa på en liten bebis. Alla nerver studsar direkt tillbaka in i kroppen. Man kanske skulle se till att få en daglig dos bebismys? Måste vara riktigt bra för hälsan. Något som inte är riktigt lika bra för hälsan är mitt ostbåge-beroende. Jag fullkomligt vräker i mig i tid och otid. Knappast bra för vare sig figuren eller välmåendet. Nu tycker ni säkert att min figur behöver några extra kilo, men en fettring runt magen kan knappast vara hälsosamt ens för mig. Bågarna måste bort.

Inga kommentarer: