fredag 21 augusti 2009

I'ts A Bit Of A Friday

Härliga fredag är här igen, men den här tröttheten som har satt klorna i mig vägrar att släppa taget. Jag försöker mota bort den med många koppar kaffe och har tagit en promenad ner på stan, men inte känner jag mig piggare för det. Misstänker att det ligger en förkylning under ytan som ivrigt väntar på att jag ska sluta streta emot. Det gör jag förstås inte. Jag trycker i mig vitlök och c-vitaminer och hoppas på det bästa. Vägrar att vara sjuk på min semester.

Idag har jag tillsammans med Anna gjort stan och inhandlat lite presenter till familjens senaste tillskott, kusin Theo. Sen hämtade vi storebror på skolan och fick med ett extra barn hem. Nu leker de för fullt där ute och jag ska väl försöka plocka undan lite här hemma. Ikväll kommer lillasyster och min lilla favvobebis och ska grilla med oss. Kan tänkas att det blir ett och annat glas vin också om magen håller. Men först och främst måste vi mota bort den där tröttheten, kanske en kalldusch kan få liv i mig?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken dag nästa vecka bjuder ni mig på grillat;-)?
Tack för idag, Oliver sover som en stock..Hihi!

PUSS!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Precis när du vill! Om inte du och Oliver ska bjuda in er hit ikväll? :-P PUSS

Tesa sa...

åh jag vill oxå kom och grilla ;) önskar såå att jag bodde närmare ibland!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Jaaa vad roligt det hade varit! Önskar såååå att du bodde närmare, kom snart och hälsa på - vi saknar dig. PUSS