torsdag 7 januari 2010

I Wish I Could Go Back


Jag har inte riktigt hunnit med den här sidan. Sen vi kom hem i söndags har det gått i ett. Värmland må ha varit balsam för själen men sen jag kom hem igen har det varit platt fall. Vardagen slog undan fötterna på mig och mina lyckokänslor utbyttes mot stress. Jag önskar så innerligt att jag kunde åka tillbaka upp till Mamma igen. Visserligen är jag ledig veckan ut, men det har inte känts som semester sen jag kom hem. Mannen jobbar och jag har med mig minsta lillebror hem så vi är barnvakt fram tills imorgon. Jag har plockat, donat och fixat här hemma, tvättat och målat för fullt. Försöker hinna med alla måsten innan vi drar till Karlskoga imorgon på dop. Ikväll ska jag ner på stan för att ta itu med en doppresent till mannens brorson och hämta ut mina nya glasögon, sen har jag en date med finaste Maria. Ska bli skönt att komma utanför dörren en stund. Men fram tills dess ska jag försöka underhålla de här tre illbattingarna. Full rulle ett tag till alltså.

Inga kommentarer: