fredag 8 januari 2010

Off We Go Again


Jag hade en riktigt trevlig kväll igår, först mysig fikastund med Maria och sen ett par glas rött tillsammans med ett riktigt trevligt gäng. Tror nog att det var precis vad jag behövde, ett litet break ifrån vardagen.

Idag är det full rulle här hemma igen, jag fixar med doppresent och packar inför kvällens resa tillbaka till Värmland. Först åker vi till Karlskoga och lämnar barnen som ska sova med farmor och farfar, sen åker jag och mannen till Örebro och sover på hotell. Vi är inte borta så länge utan åker hem direkt efter dopet imorgon, blir skönt att ha lite helg här hemma också innan jobb, skola och dagis drar igång igen på måndag.

Eftersom jag är rätt så dålig på att uppdatera här bloggar jag lite ifrån mobilen nu också. Den har man ju i alla fall alltid med sig, kanske blir det lite fler bilder här också.

Snart packning igen, men först lite påfyllning i kaffekoppen - trevlig helg friendly ones!

Inga kommentarer: