söndag 17 januari 2010

Lovely Sunday


Den här söndagen har startat riktigt bra. Först och främst är det egentligen lite lördag för mig, jag är hemma med knattarna imorgon då det är planeringsdag på dagis. Och en lite längre helg gör susen för humöret! Sen har jag och mannen bränt några tusenlappar på stan - utan barn! Det är riktigt lyxigt att gå i affärer utan att nån gnäller, svettas, kryper på golven, tjatar och blir kissnödig stup i kvarten. Det tackar vi grannarna för!

Nu har jag tänkt stoppa ner mig i soffan framför skidorna en stund, och ikväll blir det definitivt Johan Falk igen. Ljuvliga söndag!

2 kommentarer:

A home far away sa...

Wow en mysdag på stan OCH pengar att bränna, låter helt perfekt!

Må gott
Kram Gunilla i Singapore

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ja, helt perfekt =)
Tack Gunilla!