torsdag 13 maj 2010

Happy Days Are Here!


Nu så har den ljuvliga långhelgen startat för mig också! Tre dagars ledighet kommer att sitta himla fint (även om ni övriga har fyra dagar). Den har verkligen startat bra med en termometer som visar på hela 20.7 grader! Höll på att tappa hakan. Hade det bara varit lite sol också hade det förstås varit ännu bättre, men man ska nog vara försiktig med att önska sig för mycket. Jag klagar absolut inte.

Mannen är på jakt efter målarfärg och jag sitter i startgroparna för att ta tag i nästa projekt här hemma. Ikväll blir det alltså renovering igen och sen slappartag i soffan. Vi har ju inte så mycket ledig tid tillsammans längre nu när jag jobbar helger, så man får verkligen passa på när man har chansen.

Imorgon blir det däremot ingen renovering. Jag är bjuden på inflyttningsfest hos härliga Sabina, och den har jag verkligen sett fram emot länge. Måste bara se till att få liv i mitt sjukdomsbleka ansikte först så jag vågar visa mig bland folk.

Trevlig helg lovely ones!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid fin vännen!
Ses vid lunch;-)
Längtar!

Puss puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

a: tack vännen ♥ men är det nån som är fin så är så är det du!

tack för shopping-sällskapet också ;) vi behöver nog ta en ny tur snart! puss

Anonym sa...

Mm, väldigt snart!
När kan du?
TACK igen för igår..
Vi är supernöjda hela familjen. Vilken mysig kväll!
Mera sånt, snart sommar och semester.. Underbart.
LAV YOO min finaste,

puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

a: jag hör av mig om en bra dag ;) galet shoppingsugen, hihi.
TACK själva för världens bästa kväll! jag ville aldrig att dagen skulle ta slut, det måste vi bara göra om snart! love you tooooo sötaste ♥