måndag 17 maj 2010

Sweet Days

Måndagsångesten var inte nådig igår, det blir väl så när man har varit långledig och dessutom fått en försmak av sommaren, jobbet känns plötsligt väldigt långt borta då.

Vi har i alla fall haft en fantastisk långhelg tillsammans. Fredagens festligheter hos Sabina blev riktigt skojiga, mycket gott vin och otroligt trevligt sällskap satte ett stort leende på mina läppar. Sent inpå småtimmarna sen begav vi oss alla ut på krogen där dansstegen och skratten avlöste varandra. En riktigt bra start på ledigheten.

I lördags sen när den värsta baksmällan hade lagt sig var det dags för grillpremiär med Anna och hennes underbara lilla familj. Vinglaset fylldes på igen och sen åt och drack vi gott tills sent på kvällen. De tre små killarna höll låda och lekte för fullt trots att klockan var långt efter sängdags, och vi vuxna njöt av den första riktiga sommarkvällen. Helt klart livskvalitet. Flera såna helger tack!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Flera såna kvällar!
Som jag sa, vi kommer flytta till er i sommar;-)

Saknar dig redan!

Puss

Anonym sa...

Underbart! Lördagen gav mig sommarkänslor också samt en slags revansch på krogscenen. ;-) Puss och ha en fin vecka!!

Nilla nill@hotmail.se sa...

a: ni får hemskt gärna flytta in på baksidan i sommar ;-) myyyysigt!
ses snart sötis! ♥ puss

vargen: härligt med en revansch! låter som att jag måste uppdatera mig lite på detaljerna? ;-)
ha en toppenvecka du med fina så ses vi snart igen =) puss puss ♥