tisdag 4 maj 2010

One Of Those Days



Det har varit en konstig dag idag. Jag har liksom inte varit riktigt närvarande. Känns som att jag både sett och hört saker genom en tjock dimma. Jag får dessutom motvilligt medge att det har bott en hel del aggressioner inom mig idag, till viss del har jag fått utlopp för de (på gott och ont kan jag avslöja), men det finns en hel del kvar som gror inom mig. Hur som helst så har jag för tillfället egentid med den lilla då storebror är hemma hos en kompis. Vi har myst, lekt och ätit glass. Och det där lilla leendet blåser bort vartenda orosmoment. Kvar blir bara ren och skär lycka, lycka över att det vackraste barnet på den här jorden tillhör mig!

3 kommentarer:

Mahatma sa...

Egentid med barnen är guld värt♥ Förstår att du är en stolt mamma, vilka fina grabbar.

Tesa sa...

Ja mysigaste goaste lilla killen! Saknar er så mycket nu! Vill bara få krama om er allihopa. <3 Måste vara otroligt mysigt med egnen tid ibland med barnen. puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

elin: ja guld värt absolut, de är så vansinnigt mysiga när man har de en och en =) du är ju bara för snäll vännen - tack finaste du! och ja, mycket stolt ♥
tesa: godis är vad han är ;-)
ja vi saknar dig massor! snart ska vi kramas allihopa =) puss lillasyster!