tisdag 29 juni 2010

Day On The Beach


Vilken fantastiskt bra dag vi fick då! Härliga S kom och plockade upp mig och hela högen med ungar, sen drog vi till stranden för ett par timmars sol och bad. Hur skönt som helst. Jag behövde lite sol på näsan, och premiärbadet är numera avklarat. Imponerande med tanke på vilken fryslort jag är. På hemmaplan sen fick jag urmysigt sällskap i solen en stund av min bästa A. Kan det bli bättre?

Det är såna här dagar som gör att man orkar jobba ett litet tag till. Med betoning på litet. Mera sånt!












4 kommentarer:

Jessica sa...

Hej du!
Hoppas din midsommar var bra och härlig. Vilken underbar dag ni verkar ha haft, det kommer fler såna och du är värd allihop. Ta hand om er

Nilla nill@hotmail.se sa...

åh tack vännen! ja det har varit fantastiska dagar, både midsommar och idag =)
gulle dig! ♥

Anonym sa...

Åå, mysiga bilder !
Alltid lika mysigt hos dig..
Snart är det lördag vännen, lääängtar!

Puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

a: ja men jag tooook längtar! lite vin på det så kommer livet att kännas lite bättre igen ;)
love you sweet!