onsdag 16 juni 2010

My Heart Again


Hjärtat mitt har varit minst sagt ur form de senaste veckorna. Det slår hejvilt i bröstet och jag har otroligt svårt att somna på nätterna. Jag gick därför tillbaka till Vårdcentralen igår där jag fick en ny medicin som förhoppningsvis ska fungera. Det brukar bli ett par jobbiga dagar när kroppen ska vänja sig vid det nya så vi får väl se hur det blir framöver.

Igår blev tröttheten i alla fall övermäktig så jag stoppade i mig lugnande för att äntligen få sova i ett par timmar. Jag tvärdäckade så den medicinen gjorde vad den skulle, det är dock inte lika skoj idag då jag alltid blir lite bakis dagen efter. Vi får hoppas att jag piggnar till så småningom så jag orkar med kvällsjobb till klockan elva.

Det är mycket nu. Det är sjukt mycket nu. Och tiden, den räcker inte ens i närheten till.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Det är skumt det där. Hur mycket tid man än har så räcker den inte till.
Krya på dig!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Mm.. och det känns som att precis ALLT ska klämmas in nu före semestern :-S önskar att jag kunde klona mig ;-)
tack söta tilda! ♥