fredag 4 juni 2010

That Island


Naglarna är målade och väskan så gott som färdigpackad. Lite småkrafs kvar men det tar jag imorgon bitti. Vid tretiden imorgon sitter nämligen jag och lillasyster på den hemska skorven Rosella för att hälsa på mellansyster på Åland. Det ska bli fantastiskt kul att träffa syster och min kusin igen, jag har verkligen längtat. Synd bara att det är en bedrövlig båtresa mellan oss. Det har börjat knyta sig lite i magen nu, men jag får väl hålla lillasyster i handen så ska jag nog överleva det också.
Ikväll blir det med andra ord väldigt lugnt. Mysa med barnen så mycket jag orkar och sen är det nog läge för en bra film. Städat alltså, till skillnad från vad det kommer att bli imorgon kväll. Då finns det inga planer alls på att vare sig ta det lugnt eller verka städad. Syster T har planerat utgång med ett gäng tjejor och jag och syster S lär få ligga i om vi ska hänga med i ålänningarnas tempo. Skoj ska vi i alla fall ha.

Trevlig helg mina fina!

3 kommentarer:

Tesa sa...

Åh vad jag längtar! :) Nej ni kommer nog ha svårt att hålla tempo med oss Ålänningar! hihi

Nilla nill@hotmail.se sa...

see u soon systra! ♥

Anonym sa...

Ha sååå kul vännen!
Kommer att sakna dig..

Puss