onsdag 2 juni 2010

I Need A Break


Jag och småkillarna är hemma idag, det är riktigt skönt med ett break mitt i veckan. Lite synd bara att jag vaknade i morse med en rejäl huvudvärk. Jag bäljade i mig lite kaffe och sen tog jag de små i handen och gick upp till Torekällberget. All stress och irritation jag har känt de senaste dagarna försvann för ett par timmar. Det var bara jag, mina små och en hel del underbart söta små killingar. Det är verkligen ljuvligt att bara få släppa alla tankar för en stund och bara vara. Jag behöver många såna dagar just nu. Annars kommer jag vara helt slutkörd innan sommaren börjar. Det är så mycket som ska hinnas med nu innan vi går på semester. Hur jag än vänder och vrider så räcker tiden inte till, och jag vet inte ens hur jag ska lyckas prioritera? Dagarna de susar förbi alldeles för fort just nu, jag hinner knappt med mig själv. Hoppas att solen och värmen som verkar vara i antågande kan bringa lite ny energi.

Ikväll har jag i alla fall väldigt trevliga planer då jag äntligen ska hälsa på Nadja och hennes nykläckta lilla sötnos. Något bättre än bebismys finns inte. Jag längtar!

Inga kommentarer: