onsdag 30 juni 2010

I Don't Like It


Gillar inte cenium. Gillar inte telefoner. Gillar absolut inte porttelefoner. Gillar inte norrmän som pratar fort. Gillar inte kortläsare. Gillar inte byggjobbare. Gillar inte mattläggare. Gillar inte rörmokare. Gillar inte inredarna .Gillar inte målare. Gillar inte "jag behöver ett byggkort så jag kommer in i gången". Gillar inte spånen som ska "fräsa lite asfalt" mitt i natten. Gillar inte inventering. Gillar inte plan fyra. Gillar inte slippade rum. Gillar inte tyska bussgrupper. Gillar definitivt inte ergo. Gillar inte offerter. Gillar inte parkeringshelvetet. Gillar inte kreditar. Gillar inte stress. Gillar inte mig själv just nu.

Someone give me my vacation!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar dig !
Morgondagen kommer bli toppen;-)
Det är ju jag och min Nilla..

PUSS!

Nilla nill@hotmail.se sa...

a: tur att nån gör det ;)
ja vi får väl se till att morgondagen blir toppen helt enkelt! you and me min sötis ♥