tisdag 22 februari 2011

No Energy At All


Åh vad jag önskar att jag hade lite mer energi just nu. Det är så mycket som jag vill få gjort på hemmaplan, det ska målas, slipas, spikas, upp med tavlor på väggarna, foton ska in i ramar, diverse grejer ska inhandlas till barnens rum och källaren har vi inte ens startat med. Men i det här vintermörkret är det svårt att få orken att räcka till. Det blir inte mycket mer än att jobba, äta, sova, tvätta och vara med killarna. Så fort den här tröttheten ger med sig tänker jag ta en tripp till Ikea och inhandla lite inspiration. Det borde göra susen.

Ikväll är det jobb som vanligt, men timmarna har gått rätt så fort så jag får snart gå hem och sova. Lite sovmorgon blir det dessutom, imorgon är nämligen jag och liten lediga och då ska vi göra absolut ingenting. Ligga på soffan, mysa och ladda batterierna lite. Det är vi värda.

Inga kommentarer: