tisdag 8 februari 2011

One Day At A Time



Idag är jag hemma helt själv och slickar mina sår. Jag njuter av ensamheten som för tillfället är min bäste vän. Jag behöver det här just nu, lugnet och tystnaden, bara jag och mina tankar. Jag är tacksam över de här lediga dagarna som ger mig en chans att samla mig efter allt som har varit. Det är fortfarande mycket blandade känslor som bubblar upp till ytan med jämna mellanrum, och de där tankarna, de håller mig vaken halva nätterna. Jag hoppas att de här dagarna hemma ska få mig att hämta andan igen och orka ta nya tag.

Just nu tänker jag i alla fall fortsätta att njuta av solen, kaffet och tystnaden. One day at a time.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; RING om du behöver prata! Tänker på dig söta kusin! Kram Hanna

Nilla nill@hotmail.se sa...

det är bra skönt att veta att du finns där finaste kusin ♥ när det blir för mycket kan jag lova att jag hör av mig. love you!