fredag 11 februari 2011

Nobody Does It Like Snow

Published with Blogger-droid v1.6.7


Oj. Kung Bore visar sig inte direkt från sin bästa sida. Helt ofattbart att så mycket snö kan falla på ett dygn. Tur att man har gångavstånd till jobbet och slipper skotta ut bilen eller vänta på tåg och bussar som aldrig kommer. Jag tycker bra synd om alla gäster på hotellet som ska ta sig hem idag, undrar om flygen går?

Fredag igen och för mig väntar kvällsjobb, men först ska jag ta hand om mina små som är hemma från skolan idag. Storebror vaknade med feber i morse, så nu är vi hemma alla tre och myser i stället.

I helgen gör vi inte mycket alls förutom att vi har en efterlängtad spelkväll med middag och vin inbokad imorgon. Den ser jag verkligen fram emot! Vi får bara hålla tummarna för att vädret hinner lätta lite tills imorgon så lillebror kan ta sig in till stan.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: