tisdag 14 februari 2012

Idag tackar vi Dante för lite bättre nattsömn, han sov mellan 23 och 05.30 igen, det får gärna bli en vana det här! 

Jag trodde igår att André var på bättringsvägen, han kändes piggare och hade ingen direkt feber, liten temp på kvällen bara. Men i morse kom han upp storgråtandes med 39,5 grader och huvudvärk. Stackaren. Just nu ligger han nedbäddad i soffan och vilar, bebisen också.

Alla hjärtans dag idag också, men här firas det inget speciellt. Varken jag eller Nicke är någon stor romantiker, möjligen att vi har köpt någon present till varandra. Däremot uppskattar jag det lilla enormt mycket, som de sms jag fick i morse av mina föräldrar och en fin vän. Och de meddelanden jag fått på facebook. De sätter ett leende på mina läppar!

Jag tänker hur som helst krama om mina små lite extra mycket idag. Mina fina fina, lycka för mig är ni!

Inga kommentarer: