måndag 28 maj 2012

Quality Time


Alltså det här håret är ju allt annat än skoj just nu. Det mest bara hänger, slitet som attan. Värdelöst för håret att amma, men ganska bra för Danten. Det väger väl över, hehe. 

Jag har roat mig med att städa i köket och i hallen idag, perfekt när Danten tog en lång sovstund. Det blir lätt så med våra fyra våningsplan, man städar en våning i taget. Och tro mig, det räcker. Jag brukar få killarna att hjälpa till med lite småsaker också, plocka i och ur diskmaskin, bära upp och sortera in sin rena tvätt, gå med sopor och plocka undan bland skor och jackor. Skönt att de är så pass stora att de kan hjälpa till lite. 
Nu däremot tänkte jag passa på att ligga på soffan framför tv:n en stund, bebisen sover, Julian är ute och leker och mannen och storebror är på fotboll, kvalitetstid alltså!

2 kommentarer:

Myggan sa...

Jag tycker att vi ska ha lite quality time, alla brudarna snart. Lite altan/parkhäng och bubbel på det. Så när när när när???

Nilla nill@hotmail.se sa...

MYCKET bra idé! Ja vad sägs om en helg snart? :)