onsdag 30 maj 2012

Yesterday

Jag startade gårdagen med att tappa Dantens tallrik med gröt i golvet. Jag kan ju meddela att det inte bara var golvet som var geggigt, det stänkte rätt så bra upp på skåpluckor, stolar och bänkar också. Äkta mig, klantarsel. Det tog sitt lilla tag att sanera köket från den där sörjan, barngröt liksom, Karlssons klister om du frågar mig. Känns som att det fortfarande är lite klibbigt här och var.

Vi fick sällskap av min Lena igår, Danten gillar Lena. Han skiner upp som en liten sol och släpper henne inte med blicken. Så sött! Jag gillar också Lena. Tänk att hon fortfarande orkar umgås med den förvirrade tråkiga trebarnsmamman när hon lever ett helt annat liv, singel och partyglad. Jag är alla gånger tacksam för det. 

Nu sussar Danten sin förmiddagslur och jag kollar på kvalitetstv (såpor) och dricker kaffe. Sen ska vi förbi BVC en sväng och mätas och vägas igen. 

Inga kommentarer: