måndag 21 maj 2012

Summer!

Kan det kanske vara så att sommaren faktiskt är här nu? Temperaturer som klättrar högt på termometern, gräset som växer högt, äppelträdet som blommar, fåglarna som kvittrar dygnet runt, tvätten som hängs ute och barnen som går i shorts. Jo, visst banne mig måste sommaren ha kommit nu! 

Jag och mina killar slog oss ner i trädgården med varsin glass (ja inte Danten förstås) efter skolan. Så skönt att ligga på en filt i skuggan och bara mysa med mina tre killar, prata om skolan, skratta åt Danten som bara snurrar runt runt, ligga på rygg och titta på den blå himlen och snusa bebisen i nacken. De är verkligen de finaste killarna i världen, mina tre.

Nu längtar vi bara tills den dagen vi kan vara lediga tillsammans alla fem, snart snart!







2 kommentarer:

soffifee sa...

Nog är de fina allt, dina killar. Men jag har en liten kille här hemma som faktiskt också är världens finaste!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Såklart! Ozzy får också vara med :)