måndag 10 september 2012

10th Of September

Idag är det en stor dag i mitt liv. Måndag den tionde September och jag blev moster för tredje gången i natt. En alldeles underbar liten Julie har kommit till världen! Nu längtar jag så mycket så jag kan spricka efter att få se min syster och hennes lilla underverk. Förhoppningsvis kan vi åka till Åland och hälsa på de väldigt snart. 

Jag har sovit riktigt dåligt två nätter på raken nu och drömt alla möjliga konstiga drömmar. Danten har också sovit lite oroligt så vi två gäspar ikapp idag. Snart ska vi i alla fall få trevligt besök av Lena, och det brukar alltid pigga upp. 

Ikväll är det hockeyträning för Julian och fotbollsträning för André, får se om vi lyckas få ihop det. Nu börjas det, höst, skola, läxor och träningar till förbannelse. Ett evigt pysslande alltså. Men samtidigt väldigt roligt såklart, och så länge killarna tycker att det är kul är det värt allt trixande. 


2 kommentarer:

Mahatma sa...

Att bli moster är verkligen näst bäst efter att bli mamma;) grattis!

Nilla nill@hotmail.se sa...

ja visst är det så! helt underbart ♥ tack gulliga du!