måndag 24 september 2012

Game On!

Igår var jag och Danten hejarklack när de stora killarna spelade fotbollsmatch. Det är riktigt roligt att se de och jag blir minst lika exalterad som barnen, ju äldre de blir desto mer spännande blir det att titta. Jag är verkligen glad att killarna har hittat sporter som de gillar och trivs med. Jag hoppas att det håller i sig. 
På torsdag ska Julian vara spelarmaskot åt SSK och lira match i pauserna. Jag önskar så att jag hade kunnat vara med och titta, men det fungerar inte med Danten. Han är inte road så länge och det är lite för sent på kvällen för hans del. Men nästa gång hoppas jag att jag får vara med!

Annars är det som vanligt fullt upp hela veckan. Killarna har träningar och matcher, det är föräldramöte på hockeyn, jag ska på tjejfest på lördag och på onsdag kommer syster hit med sin fina lilla familj. Då ska jag passa på att mysa oförskämt mycket med min systerdotter! En rolig vecka alltså, men först ska här röjas. Idag kör jag och Danten ett städ- och tvättrace här hemma. Jag plockar undan, viker kläder och hänger tvätt och Dante river fram alla leksaker, drar ner alla kläder från soffan och river tvättställningen. Vilket teamwork!



Inga kommentarer: